嶺南大廈平面圖不可不看詳解

2016年4月,房屋署將第7座側的慕光荔景小學舊址(曾為中聖書院臨時校址)重建為單幢公屋;校舍至2017年10月已完成拆卸,現已建成一座30層高的住宅大廈,提供540個公屋單位。 此樓宇會提供2-3人單位及1B單位的公屋大廈,於2021年入伙。 2021年6月,此大廈命名為「恒景樓」,並將租金以區內最佳租金水平釐定,為每平方米港幣90.7元。 總 括 而 言 , 小 型 單 位 大 廈 是 一 款 為 長 者 度 身 訂 造 的 樓 宇 , 大 廈 的 裝 備 特 別 多 , 外 型 設 計 又 可 因 應 不 同 地 盤 的 面 積 而 設 計 , 相 當 靈 活 。 最 重 要 的 是 , 彌 補 了 和 諧 式 公 屋 及 附 翼 大 廈 在 長 住 單 位 設 計 方 面 的 不 足 , 解 決 了 長 期 以 來 對 這 類 安 全 大 廈 之 需 要 。

這 些 供 輪 椅 人 士 入 住 的 單 位 必 需 盡 量 靠 近 升 降 機 大 堂 , 方 便 輪 椅 人 士 出 入 。 另 外 , 經 改 裝 的 單 位 以 2P/3P 單 位 為 主 , 大 門 裝 有 斜 板 , 淋 浴 間 設 計 經 改 良 並 使 用 折 疊 式 趟 門 設 計 , 照 顧 輪 椅 人 士 的 需 要 。 除 此 之 外 , 所 有 小 型 單 位 內 的 設 施 亦 考 慮 到 長 者 嶺南大廈平面圖 的 需 要 與 及 使 用 時 的 問 題 而 設 計 。 在 洗 手 間 方 面 , 地 板 舖 設 防 滑 地 磚 , 水 龍 頭 採 用 推 桿 式 設 計 , 天 花 板 裝 有 晾 衣 架 , 高 度 較 低 的 洗 手 盤 等 , 另 室 外 亦 裝 有 一 個 晾 衣 架 。 在 廚 房 方 面 , 灶 台 離 地 的 較 低 , 只 有 五 百 五 十 毫 米 , 而 洗 滌 盆 則 離 地 八 百 毫 米 。

嶺南大廈平面圖: 屯門 平面圖

部 份 第 一 型 樓 宇 在 七 零 年 代 後 期 改 裝 成 改 裝 第 一 型 徙 置 大 廈 , 除 了 清 拆 了 兩 翼 中 間 的 樓 層 外 , 還 將 前 後 相 連 單 位 打 通 , 增 設 廁 所 及 淋 浴 間 。 荔景邨共有7座舊長型(第七型徙置大廈)的公共房屋,始於1975年入伙(註:荔景邨7座第七型大廈較為特別,早在入伙前已設有樓名),樓齡逾45年歷史,樓宇至今尚未有重建計劃,本邨亦為葵青區內現存最舊公屋,葵盛西邨緊隨其後;建築物分別為第1及2座,第3及4座與第5至7座。 嶺南大廈平面圖 傳統嚟講,嶺南地區山水靚又臨海,有五嶺阻住,環境同北面嘅中原核心地帶好唔同,所以發展咗一套自己嘅風格唔出奇。

嶺南大廈平面圖

古典嶺南建築好有地方特色:同中原核心地帶(即係北方)比起上嚟,嶺南氣候又熱又濕立立,如果將中原嗰套建築風格直接搬落嚟嘅話,會好容易有温度唔舒服或者發霉呢類濕滯嘢。 古典嶺南建築通常比較輕,而且會用通透同冇咁易發霉嘅材料起,色水會偏好灰白或者係綠呢啲柔和嘅色調。 喺結構方面,呢啲建築通常有多層嘅斜坡頂同方形柱,而且因為氣候冇中原地方咁凍,令到嗰度啲人鍾意向外面行,所以嶺南民居建築就發展咗好多露台呢類嘅開放式結構,等人有得唞涼。 嶺南大廈平面圖 總體嚟講,呢柞特徵令到古典嶺南風格嘅建築物望落都比較輕同涼爽。 佢喺 19 世紀尾起,用咗好多民間工藝品同雕塑做裝飾,畀好多人覺得係區入面起得最靚嘅家祠之一,重畀人列咗入羊城八景。

嶺南大廈平面圖: 屯門44區警察宿舍2007

同其他唐人起嘅祠堂比起上嚟,粵人嘅祠堂就鍾意擺好多用木頭同石頭整嘅人物靈獸雕塑去做裝飾,嚟達到「光宗耀祖」嘅效果。 嶺南建築雕刻主題好多樣,有歷史故事、神話傳說、吉祥圖案、飛禽走獸、奇花異草呀咁。 嶺南大廈平面圖 亦都有啲比較有本地特色嘅景物,好似係洋桃、番石榴、香蕉樹、木棉、同榕樹呢啲嶺南地區成日都見到嘅生果同植物。

由於荔景邨(包括由麗瑤邨、祖堯邨及瑪嘉烈醫院一帶),過往未取消電話地區字頭時是跟九龍地域的「3」字區域,居民早已根深柢固,在寫地址時常常把荔景、葵芳等寫成九龍荔景、九龍華景山莊、九龍華員邨等並不罕見,但這其實是錯誤的,因為電話公司只是商業機構。 於1980年代揭發的26座問題公屋醜聞,使香港房屋委員會發現全港共577座公共屋邨出現問題,當中包括荔景邨風景樓、和景樓及明景樓,這些大廈混凝土強度低於標準令樓宇結構有問題,承力牆結構不足以承受樓宇負荷,所以這些大廈需要作大型維修工程更換鋼筋及混凝土。 香港平民屋宇有限公司有意將唯一出租屋邨大坑西邨分3期重建,頭兩期然會攞嚟做租住房屋,第三期就會作為住宅出售,以抵銷興建廉租屋嘅虧蝕。 重建後將有5,000個單位,較重建前嘅1,600伙大幅增加,頭兩期重建會畀所有居民原邨重置,第三期就撥作青年自置居所,預計每個單位面積約300平方呎,售價大概100幾萬港元。 呢個表包括由喺上面所提及嘅三間組織轄下嘅公共屋邨,包括已經落成、起緊、重起緊、等緊起或者建議緊,同埋拆咗同改做其他用途嘅公共屋邨。 呢個表會列出公共屋邨嘅名、相、地址、屋邨類別、入伙年份、拆卸日期同而家嘅土地用途(淨係得拆咗嘅公共屋邨有)、房屋座數、單位數目、單位面積、住戶數目同埋認可人口,而除咗屬於平民屋宇嘅大坑西新邨、起緊、規劃緊同拆咗嘅公共屋邨之外,所有資料都係以房委會同房協官方網站嘅資料為準。 香港經濟屋宇會:原本起同管理大角咀葛量洪夫人新村,之後因為起西九龍走廊,1977年1月1號開始部分單位要由政府接管同拆卸。

嶺南大廈平面圖: 香港基督教播道聯會學校工程2004

一 睡 房 單 位 室 內 樓 面 面 積 是 31.7 平 方 米 , 單 位 的 設 計 以 2P/3P 小 型 單 位 為 基 礎 , 因 為 採 用 標 準 尺 寸 的 關 係 , 廚 廁 的 面 積 以 至 四 方 廳 的 面 積 與 2P/3P 單 位 相 同 , 單 位 的 闊 度 嶺南大廈平面圖 也 相 同 , 是 4.2 米 。 單 位 增 加 了 的 一 個 房 間 , 其 實 就 是 半 個 四 方 廳 的 面 積 。 以 上 專 為 小 型 單 位 大 廈 而 設 計 的 小 單 位 , 當 中 百 分 之 一 的 單 位 會 稍 經 改 裝 供 輪 椅 人 士 入 住 。

住戶亦可搭車至屯門市中心一帶,有更豐富及多元化之消費選擇。 其中第1、2座向東北及第3、5座向東南中高層單位,享廣闊翠綠山景。 第1、2座向西南中高層單位亦有開揚景致,俯瞰嶺南大學校園。 方面,項目設有佔地逾76,000平方呎的住客會所,提供包括:25米戶外泳池、兒童池、桑拿蒸氣浴室、健身室、閱讀室、鋼琴室、兒童遊戲室、家庭劇院、電腦遊戲室、美容健康護理中心、多用途活動室、太極台、燒烤場等設施。 嶺南大廈平面圖 單位間隔涵蓋二及三房,包括:2房2廳、3房2廳、3房2廳(連套房)三種。

嶺大亦採用小班教學及雙向互動教學模式,師生比率為1:10,致力實踐博雅教育理念。 除咗呢啲古色古香嘅建築,有西歐風味嘅多層式建築物唐樓(粵拼:Tong4 lau4)亦都係嶺南地區響 19 世紀開始出現嘅建築類型。 佢哋主要係起嚟畀平民下舖上居咁樣住,喺好似係香港同埋澳門呢啲畀西歐文化影響得犀利啲嘅地方周圍都見得到。 嶺南大廈平面圖 佢哋初頭多數係用青磚起,而後嚟喺 1930 年代開始變成主要用混凝土。 第二次世界大戰之後,香港嘅人口升得好勁,嗰時啲人唔夠屋住,於是乎好多唐樓都畀人攞咗嚟整板間房。

人民力量於2015年8月7日公佈為新界西11個公共屋邨及居屋屋苑的99個單位進行驗水的驗水結果,結果顯示早於1975年已建成的荔景邨樂景樓的一個單位鉛含量,是每公升22微克,較世衞標準的每公升10微克超出一倍以上。 荔景邨在立法會地區直選當中,屬於新界西(LC4)選區範圍之內,而地方行政則為葵青區。 精進建築(沒有)三菱電機粗體表示該樓宇牽涉26座問題公屋醜聞,其混凝土強度未達高層單位20.7MPa或低層單位31MPa的標準,但遲至1990年代才被揭發,由於情況並不嚴重,故此一直未列入「整體重建計劃」。 嶺南大廈平面圖 悅麗苑在荔景山路東邊的山坡上,共有4座樓宇,由王歐陽(香港)有限公司設計,在1981年的居者有其屋第一期發售,是香港最早期的居屋屋苑之一。 由於屋苑建於山上,需上/落過百級樓梯以接駁交通,對行動不便或推嬰兒車的住客造成不便。 屋苑附近沒有大型商場,最近的要算是葵芳新都會廣場,生活配套不足。 屋苑雖鄰近地鐵站,但每次都要上/落一百多級樓梯,方便與否,見仁見智。

鑊耳屋(粵拼:Wok6 ji5 uk1)係嶺南建築好樣眼嘅特徵。 好似係下面個圖集入面嘅曾大屋咁,佢哋嘅屋頂兩邊度有對形狀好似鍋嘅手柄嘅牆凸咗出嚟-所以嗌做鑊耳屋。 響 15 世紀左右(大明時期)開始,鑊耳形嘅牆係有功名嘅人先有得喺屋企度起嘅嘢,而佢哋嘅高低表明咗嗰個人嘅官位。

嶺南大廈平面圖: 中學:九龍城區

梯 級 型 外 觀 上 是 和 長 型 有 點 相 似 , 只 是 在 樓 宇 邊 緣 的 樓 層 以 梯 級 式 減 少 以 及 以 Y 型 建 築 。 第 六 型 徙 置 大 廈 自 七 零 年 開 始 興 建 , 樓 高 八 層 或 十 六 層 , 整 幢 樓 宇 比 起 第 四 型 及 第 五 型 更 長 , 而 最 大 單 位 的 面 積 更 有 大 幅 增 加 。 第 三 型 徙 置 大 廈 樓 高 八 層 , 外 觀 上 是 L 型 或 I 型 。 和 第 一 二 嶺南大廈平面圖 型 最 大 分 別 為 第 三 型 徙 置 大 廈 開 始 設 有 中 央 走 廊 , 而 每 個 單 位 皆 有 私 家 騎 樓 , 不 過 早 期 住 戶 是 沒 有 自 來 水 供 應 的 , 到 後 期 入 伙 的 住 戶 大 都 有 獨 立 的 水 龍 頭 。 嶺大亦於2016年與倫敦大學學院、澳大利亞國立大學、上海交通大學等共十所世界級大學聯手,創建全球規模最大的高等教育研究機構「全球高等教育中心」,獲英國撥款超過600萬英磅支持,而嶺大是香港唯一一所夥伴院校。

嶺南大廈平面圖

雖 然 外 表 也 是 一 個 Y 字 , 但 四 種 樓 宇 有 明 顯 的 分 別 。 最 早 出 現 的 Y 一 型 和 Y 二 型 的 特 徵 是 Y 一 型 每 隻 翼 在 第 三 個 至 第 四 個 窗 之 間 為 走 廊 , 而 Y 二 型 最 特 別 的 特 徵 是 在 頂 部 每 隻 翼 嶺南大廈平面圖 的 頂 層 有 一 個 很 大 的 圓 形 。 其 實 有 部 份 Y 二 型 樓 宇 更 可 以 在 居 屋 屋 苑 找 到 。 新 長 型 明 顯 是 用 來 取 代 長 型 的 地 位 。 外 觀 上 新 長 型 和 長 型 很 相 像 , 而 興 建 地 點 也 是 一 個 長 型 地 盤 。

鄉 村 型 公 屋 樓 宇 高 度 一 般 都 是 很 矮 , 而 且 單 位 數 量 很 少 , 近 年 的 鄉 村 型 屋 村 已 經 採 用 標 準 的 鄉 村 型 和 諧 式 設 計 。 單 塔 型 樓 宇 為 香 港 首 種 有 天 井 設 計 的 公 屋 樓 宇 , 這 種 樓 宇 一 層 只 有 十 三 個 單 位 , 是 當 時 最 小 型 的 一 款 廉 租 屋 大 廈 了 。 這 裡 樓 宇 分 別 在 山 谷 道 邨 、 長 沙 灣 邨 、 黃 大 仙 上 邨 以 及 石 硤 尾 上 邨 出 現 。

後嚟民間粵人重有咗喺間屋度起鑊耳形嘅封火牆可以幫自己啲仔同孫做官嘅諗法。 但係嗰對鑊耳重有實際嘅功用,例如係起到防火燭同遮太陽嘅作用;後者可以令太陽冇咁容易直接曬住間屋嘅表面,幫手令間屋冇咁熱-呢點喺熱辣辣嘅嶺南地區特別有用。 青磚(粵拼:Ceng1 嶺南大廈平面圖 zyun1)係喺嶺南地區好多人用嘅建築材料。 佢呈青黑色、密度高、透氣、吸水、抗氧化、淨化空氣,又唔容易變色變形,重好恆温。 因為佢呢啲特性,用青磚起嘅屋好捱得到濕氣,夏天嗰陣又會好涼爽-最啱用嚟喺又熱又潮濕嘅嶺南地區起屋。

單位供應以兩房戶為主打,佔供應量逾八成,實用面積由423至461平方呎,建築面積由571至596平方呎。 單位的實用面積介乎423至618平方呎、建築面積由571至801平方呎,樓底高度由8呎8吋起。 中 轉 嶺南大廈平面圖 房 屋 方 面 , 政 府 除 了 翻 新 較 舊 型 租 住 大 廈 外 , 亦 引 入 預 製 組 件 興 建 兩 座 層 數 較 少 的 組 件 中 轉 大 廈 , 以 容 納 更 多 住 戶 。

  • 第 五 型 徙 置 大 廈 設 計 上 走 廊 較 寬 闊 , 而 單 位 面 積 擁 有 更 多 選 擇 。
  • 大廈首二層外側的一圈柱廊(形式可追溯到嶺南地區常見的騎樓)為人們遮陰避雨的同時也鼓勵了辦公樓與相鄰社區的互動。
  • 如欲乘搭巴士,途經嶺南大學的巴士包括 53、67M、67X、261、960 (於屯門市中心下車轉乘46號小巴)、K51、K58。
  • 第 一 型 基 本 設 計 為 H 型 , 第 一 批 皆 為 六 層 , 及 後 一 律 加 至 七 層 , 天 台 則 設 立 學 校 。
  • 而 部 份 第 一 型 樓 宇 會 因 應 地 勢 而 呈 I 字 型 設 計 。

直到1980年代淨低嘅單位都因應房協「市區改善計劃」而拆咗,呢啲單位而家嘅位置係喺房協頌賢花園,喺1988年落成。 )是香港的一個公共屋邨,位於新界屯門東北部的虎地,毗鄰嶺南大學。 屋邨於1998年開始興建,並在2000年11月入伙,現由「宜居物業管理有限公司」負責屋邨管理。 若 大 廈 的 低 層 是 設 有 「 長 者 住 屋 」 , 那 麼 大 廈 只 可 以 興 建 屬 小 型 單 位 大 廈 的 2P/3P 單 位 ( 1P/2P 單 位 較 少 使 用 ) 。

原 因 是 康 和 型 樓 宇 建 築 成 本 以 至 時 間 也 比 和 諧 型 為 長 , 新 和 諧 一 型 樓 宇 的 出 現 , 更 有 取 代 康 和 型 公 屋 的 可 能 。 康 和 型 樓 宇 暫 分 為 康 和 一 型 及 康 和 二 型 。 嶺南大廈平面圖 康 和 一 型 為 十 字 型 樓 宇 , 而 康 和 二 型 外 觀 則 為 兩 個 橫 向 I 字 結 合 一 起 , 不 過 這 類 樓 宇 暫 時 只 在 居 屋 項 目 出 現 。 鄉 村 型 泛 指 興 建 在 離 島 的 鄉 村 型 公 屋 。

之 後 政 府 亦 引 入 高 達 廿 九 層 的 多 層 中 轉 大 廈 。 房 委 會 亦 曾 引 進 十 字 型 在 幾 條 公 共 屋 村 。 十 字 型 一 向 是 居 者 有 其 屋 樓 宇 的 重 要 設 計 , 唯 公 屋 的 十 字 型 和 居 屋 的 完 全 沒 有 關 係 。 位 於 興 民 邨 的 十 字 型 設 計 可 以 說 是 獨 特 設 計 , 這 類 型 大 廈 在 其 他 屋 村 是 找 不 到 的 , 而 沙 田 新 田 圍 邨 裕 圍 樓 更 罕 見 地 是 和 居 屋 相 同 設 計 十 字 型 樓 宇 。 大 興 邨 及 順 安 邨 兩 村 的 十 字 型 樓 宇 設 計 是 相 同 的 , 特 色 是 由 底 部 逐 漸 向 上 收 窄 。 第 五 型 徙 置 大 廈 設 計 上 走 廊 較 寬 闊 , 而 單 位 面 積 擁 有 更 多 選 擇 。

特別是向西南的 1 期、2期、3期、8期,外圍座數對正公園,中低層也能坐享大園景,主要提供 1,000 多呎的大單位,但因接近 3 號幹線和貨櫃碼頭,故有機會受噪音滋擾。 2003 年西鐵綫通車,毗鄰美孚新邨的美孚站,成了連接九龍新界的交滙點,為屋苑帶來雙鐵路優勢,吸引了區外捧場客,造就了屋苑穩定的投資及租務需求。 美孚新邨(Mei Foo Sun Chuen)位處荔枝角,於 1968 年 至 1978 年間,分 8 期落成,提供99 幢分層大廈,普遍一幢兩座,合共有 195 座,為全港最多座數之屋苑。 2017年7月31日凌晨1時45分,邨內3座大廈(愛泰樓、美泰樓、秀泰樓)20樓以上突然停電,在氣溫高達31度情況下,約有百多名住戶叫苦連天,走到地面乘涼,同時大罵房屋署管理不善。 中華電力表示因為大廈電掣房出現跳掣問題,已即時派員到場搶修,到3時45分大廈才恢復電力供應。 富泰商場樓高3層,地下設OK便利店、銀行櫃員機、多間診所等及富泰街市;一樓茶餐廳漁樂、肯德基、包點先生餐廳及多類型商戶;二樓設百佳超級市場及多類型商戶,包括日本城、萬寧、電腦店、鞋店及多間診所等。 富泰邨位於屯門第52區,入伙前定為公屋出租、可租可買計劃及居屋出售的綜合屋苑,原本命名為「富泰苑」。